Livet förändras på många olika sätt!

Skrivet den: 2009-04-08 @ 19:17:34
Idag har jag vart ute på johans pappas landställe med ac och kevin för sotaren skulle komma dit o hasse ville att någon skulle vara hemma då så vi for ut.. runken hämtade mig kl halv 7 så körde vi upp till lastbilen där ja sen tog bilen och for vidare för att hämta upp ac och kevin.. De tog inte så lång tid ute på landet och vi for tillbaka vid 9, då en sväng förbi my och sen mamma!
Efter de åkte vi hem till en bekant och hjälpte henne att komma iordning lite då hon flyttat och ja sen for vi o käka på karlssons.. mer än så har inte hänt idag och mitt humör är verkligen på topp och allt känns så perfekt! jus nu har jag kommit till den nivån i livet som ja ärligt inte trodde jag skulle uppnå.. Im so happy right now!

Nu ska ja fixa lite käk!

so long suckers

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback