God morgon.

Skrivet den: 2009-04-03 @ 07:14:37
Sitter hemma hos min syster nu och försöker leta efter ett par strumpor men ja verkar inte lyckas..
Saker och ting händer ju självklart och de är de saker som är oplanderade som tar mest antingen på de braiga sättet elr de dåliga sättet. För min del har de hänt både bra och dåliga saker och sånt får man acceptera eftersom livet har sin gång..

Har egentligen inte så värst mycket att berätta just nu än att jag tror jag är jätte lycklig men ja vet inte.. kanske bara lite glad eller inte alls glad.. äh anyway ja ska till jobbet strax och jobba.. sen ska jag iväg och möta ac och Anna för sen sno runkens bil ett litet tag..

fy va ja e hungrig.. nu skiter ja i de här!

so long suckers!

xx


happiness-2.jpg Life image by deprince1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback