Total pain!

Skrivet den: 2008-03-06 @ 19:12:30
Jag dör snart av smärtan, de gör såå ont! Tkr någon kan rädda mig från denna plågosamma smärta!! Häldre föder jag barn än har en sådan här brutal smärta, ja menar föder du barn får du något helt underbart för mödan men att sitta och ha en sådan värk som jag ha och inte få ett skit är inget kul!! Elr jo nått har jag ju fått av de, ont och betalat.. stupid total pain!! ppff inge kul idag och jag som hade planer på en party helg.. Nu går man få antibiotika istället så kanske ska låta ölen stå kvar i kylen.. Moorr ! Är inte på nå vidare humör idag så ja ska krypa ner i soffan med en varm kopp te och tycka synd om mig själv!

ha de gott!

puss och kram Amanda




                                                                                   
                                                                                

Eller ska jag kanske köra på den här metoden i helgen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, varför ha du ont? Hade du skoj i helgen?kram

2008-03-07 @ 11:26:48
URL: http://morsanjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback