oh happy day!

Skrivet den: 2008-03-04 @ 21:35:53
Idag har det verkligen varit en kanondag! Från allra första stund när jag steg upp i morse vid klockan 6:00 så glänste solen in genom balkongdörren där jag stod och tittade ut över grantopparna. Men visst det var nog kallt ute idag för jag kände det på mig och visst hade jag rätt för det var -5 grader vid den tidpunkten på morgonen.

Idag kände jag mig för att göra mig lite mer fin än vad jag brukar göra mig på mårnarna (stavas!?) Eftersom jag är den mest morgontrötta människan på hela jorden så brukar jag aldrig orka att engagera mig i smink,kläder och dylikt men idag var dagen men stort D.. Jag fixade iordning mig lite extra. Extra menades med att jag drog på mig lite mer smink som bestod av foundaition,eyebrowfix,mascara och rouge.. satt upp håret bara utan att borsta det för det hade jag dock inte tid med.. Valde ett par svarta jeans,min rutiga tröja och vita skjorta som är en kombination. Till de ett par vita stövlar för en gång skull och min svarta kappa.. kände mig supernöjd med mig idag..
Åkte till skolan för en lektion senåkte jag till läkaren, gjorde blodprover och lite andra prover och ska tillbaka efter en vecka för resultat.
Efter att jag var klar hos läkaren så åkte jag anna och kela till sigtuna för en god pizza stund och en iskall öl på uteserveringen i solens sken! Undebart och and i could just say Oh happy day, oh happy day!!


Jag har även planerat minhelg in i det minsta och igentligen har jag ångest för de, dels för att jag ALDRIG brukar planera och om det händer så går allplanering åt helvet och du blir besviken. Men okej denna helg får gå ann att planera eftersom det redan är gjort.

Jag åker till min syster på fredag morgon, hon ska få färga mitt hår samt att jag ska klippa henne. Hälsa på mina små favoriter och fika. Gubben hämtar mig där vid 17:00 snåret och kör mig till uppsala.

jag åker hem till en tjejkompis och lagar en god middag samt dricker vin till maten. Vi börjar fixa oss efter det och sätter igång med att klämma i oss några av mina öl som jag fått från tyskland. Ringer taxi och åker in till stan för att gå vidare på krogen för att sedan hamna på någon efterfest. Åker sen hem och sover i uppsala.

På lördagen så blir det upp tidigt trotts en eventuell bakfylla, klockan tio avgår båten från grislehamn. Dricka, äta gott och inhanlda sprit på båten med alla de gammla vännerna som jag inte har umgåts med på ett tag.. Danne,jimmie,kg,matte,marcus osv och det ska bli kul.. På kvälen ska vi till sigtuna på inflyttningsfest hema hos sebbe och anna.. De har fått sig en jättefin 2 i sigtuna. Blir möjligtvis krogen efteråt eller nått och på söndagen så ska jag bara tycka synd om mig själv för jag är bakis :) Haha det låter som en kanon helg =)

Jag har ävenkollat upp lite närmare ang nya studier i australien men 100.000 för 9 månader är rätt mycket penagr för att endast läsa engelska och det behöver jag inte, visst jag behöver gramatiken men språket kan jag och det är inte värt 100.000 för gramatik. Visst så får jag nog penagar av pappa till de men är det värt de? Nej jag tror inte de! Jag åker nog ner för att enbart jobba, möjligtvis att jag vill plugga till polis där nere. En tanke som slog mig idag!! Vore mycket intressant!

Ne nu ska jag hopp i duschen. puss och kram


                      image111



Lucas och kevin = Kusiner
i ♥ you both of whole my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback