min nästa tatuering

Skrivet den: 2008-03-03 @ 20:48:28
jag satt och finulade på vad jag ska göra för tatuering här näst och det blir denna som jag har på bild här nedan! och sen blir det min fot/ben tatuerining skulle jag tro.. vet dock inte exakt hur den ska se ut men vilket motiv jag ska ha är klart!!

                                                                          image110

och jag vet att jag skrivit fel bloggadress på bilden, de ska stå amandawester.blogg men ja skitsamma!

nu ska jag hoppa in i duchen och se på en film och troligtvis ska jag sova efter det!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har inte hittat någon, väntar på svar men börjar få lite panik, det är ju snart!

Du får hemskt gärna räkna på vad det skulle kosta, det är 40 gäster och vi vill gärna ha i alla fall 1 liten tårta som är laktosfri. Sen skulle de vara kul om det gick att få typ en biltårta, mkt roligare än en vanlig blå prinstårta ;)

2008-03-04 @ 20:52:37
URL: http://jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback