Livet går upp och ned för varje dag som går!

Skrivet den: 2008-03-17 @ 10:26:48
Jag sitter hemma hos mamma nu, hälsar på här denna helg, kom i fredags och åker hem idag. Skulle igentligen till skolan o plugga lite på de sista men jag orkar verkligen inte! Skolan tar kål på mig.. Jag undrar hur jag ska klara de 2 sista månaderna som är kvar nu innan studenten!!? men ja de måste bara gå för de har jag bestämmt.

Jag pratade med gubben här oxå, han har flyttat nu och jag skulle kunna falla isär i 1000 bitar. Vi har inte gjort slut eller något utan han har bara fått ett nytt jobb med ca 6-7 tusen mer i månaden och kunde inte tacka nej.. Han befinner sig i boden och jag i sthlm!
Jag älskar honom så fruktansvärt mycket att orden inte räcker till men vad gör de, han finns ju inte här längre! Visst jag åker och hälsar på honom om helgerna men det är inte samma sak som när vi bodde båda här nere.. de är verkligen inte de!

Jag har en känsla i kroppen som jag inte vet hur jag ska tolka,beskriva eller vad jag ska göra med den.. vet nog inte äns vad den betyder! Men något är det och på ett eller ett annat sätt så ska jag lyckas att få reda på vad det är för något.

Men vad gjorde jag i helgen då? jo i fredags var jag bara hemma hos mamma och kollade på film, lördagen började vi med att åka till veterinären med ena katten som har gjort illa benet. Åkte hem och fixade oss i ordning för att hämta upp emma och åka ocg handla kläder i gränby.
Vi åkte hem till jimmie och fixade oss och förkrökade för att senare dra ut på krogen. Hade grymt kul och tack tjejer och killar för en mycket lyckad kväll!

ska kila iväg nu så vi hörs senare!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jo! Jag minns dig! Inte till att börja med eftersom jag såg en brunhårig Amanda och inte en blond! :)
Tack så mycket!
Vart bor du nu någonstans?

2008-03-19 @ 08:18:02
URL: http://daniellalamb.blogg.se
Postat av: Daniella

Jaha, men vi bor ju i Jordbro ^^

2008-03-19 @ 11:00:17
URL: http://daniellalamb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback