instruktionsbok hit tack!

Skrivet den: 2008-03-03 @ 08:07:38
Har varit väldigt dålig på att uppdatera min blogg nu på några dagar men jag har verkligen inte haft någon lust till att blogga. Det har för allra första gången verkligen kännts trist att blogga, att bara tänka, j amen nu fan ska jag blogga lite har fått mig att rysa.. Nej fy fan jag har inte haft någon lust men nu så är jag back on track igen =) Nu ska ni få några rader på vad som hänt i mitt liv under de dagar jag inte bloggat på!

Jag var ju dels ute på shoppingtur i torsdags och köpte lite kläder och jag vart mycket nöjd med mina köp. Jag är igentligen inte den som spenderar  2 lax på ett par byxor och 1000 kr på en t-shirt men för en gångs skull på många många år har jag verkligen lyxat till det lite extra för mig och spenderat mycket penningar på kläder.. Så glad och nöjd som man är så givetvis vill jag dela min glädje med er och lägger ut 2 fjuttiga bilder på mina nyinköpta kläder, pris och vilket märke det kommer ifrån och vad är det första man får höra!? Jo att jag skryter om mina pengar, att jag är en rik jävel!! Hör och häpna det högg i mig för jag är verken den som skryter eller lägger penningar på kläder i den prisklassen det nu vart.. Och en sak till, jag är inte rik!! Visst jag lever inte på existensminimum men inte fan kan jag kalla mig för rik.. Rik är du när du kan shoppa dagligen och verkligen strunta i att äns bry dig om prislappen.. När du kan köpa det där huset på några miljoner + lyx våningen i stan som du kanske bor i ca 1 gång per månad!! Ja du hör vem det är som är rik!!  Men men om det nu finns dom som störs sig på att jag nu skryter om mina kläder, skor, väskor och vad som ni nu tkr är drygt så har jag bara ett råd som ni bör följa!! LÄS INTE MIN BLOGG!!

Men för att spåna vidare på mina senaste dagar så åkte jag som sagt iväg i torsdags kväll, åkte till vilhelmina. Hem till gubbens föräldrar och hälsade på! Har inte vart där på säkert en månad så nu var det dags att hälsa på igen!
I lördags var jag,gubben,danne och jens i ume på skoter tävling! Nån snubbe från canada var där och gjorde nytt världsrekord i längdhopp med snöskoter och det var tufft att titta på, dom första hoppen. Han hoppade säkert 20 ggr innan han lyckades slå rekordet på 82 meter med sina 84 tror jag det var! Grymt gjort a honom!

Har även börjat lägga undan pengar till mina utlandsresor som kommer inom kort. Det blir några veckor i afrika, mexico,miami beach äm så länge och nu är det dags att spara!

Jag läste i en annan blogg för ett litet tag sen, att hon behövde en instuktionsbok på hur hon fungerade, och det är ta mig tusan exakt det jag behöver till mig själv! En instruktionsbok!! Hur fungerar jag? Nej fan jag vet nog inte det själv så har du möjligtvis en gammal instruktionsbok på hur jag fungerar? Langa hit den!!


tack för mig! puss och kram¨

Amanda

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack!
Bor i Sollentuna (sthlm)

2008-03-03 @ 15:35:19
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback