Helgutflykt!

Skrivet den: 2008-03-11 @ 17:54:02
Hej sverige =)

Jag har inte uppdaterat på ett tag men jag har haft mina skäl till de. 

Idag har jag inte gjort mycket, är sjukt trött och skulle gärna vilja sova nu men att gå och sova klockan halv 6 på kvällen är ingen hitt för då lär jag vakna vid 10 och kan inte sommna om.
Jag ska försöka hålla mig ifrån att sova nu om det går vill säga.

Jag var hos läkaren idag och det är ingen hitt att gå dit, inte för jag är rädd för sjukhus elr något sådant utan just för den husläkare jag har verkar vara lite waisted.. Hon är konstig tycker jag och ger inte ut den hjälp som man skulle behöva!
Fick mina provresultat ialf och vart remiterad till en neurolog som ska titta på mina fel.. Jippi! Här är man gjord av tid och pengar verkar de tro.. varför inte bara göra allt från början?

Pratade med mamma idag oxå, har inte pratat med henne på ett tag men eftersom min lillebror fyller år imorgon så ska vi alla ut och äta på någon restaurang i stan. mummsigt!

Jag pratade med ida här för ett litet tag sen, kanske att jag ska ta mig en helgutflykt och hälsa på henne snart! hoppas hoppas bilen är hel till de annars blir det tåg och jag hatar att åka tåg.. har blivit för bekväm för att sitta i ett tåg helt enkelt!

jag funderar på att sola lite nu sen så ska jag nog ducha och förhoppningsvis att klockan hunnit bli mer så jag kan få sova :) åhh länktar tills jag kan krypa mer i min nybäddade säng!

Vi får höras!!

puss och kram Amanda



                                                                               
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej vart du nå klokare av bilderna jag länka till? Vi vill gärna veta ganska snart att allt är 110% annars måste vi ju beställa tårtor nu i veckan.

Min husläkare är oxå knäpp, hon var själv höggravid och sa till mig att foglossningar beror på att man går upp mkt i vikt!!

2008-03-16 @ 18:08:16
URL: http://jerseyko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback