Filmkväll och bilder =)

Skrivet den: 2008-06-09 @ 01:08:06
Har haft film kväll med familjen och vi hade Tittade på en skräckfilm eller kanske var de ingen skräck eftersom jag inte vart så skraj!? De var iaf en film basserad på en sann händelse, ett par flyttar till ett hemsökt hus. Eftersom jag har nå fruktansvärt dåligt minne så minns jag inte vad den heter men ja ska allt ta o berätta de imorgon! Film nr 2 var flood tror ja den hette men verkade dock inge bra så ja kolla knappt på halva filmen.

Nu så sitter jag här och donar lite, rensar på datorn och donar med mina bilder så ja tänkte att ja skulle lägga ut några om de vill sig!

                               


1) Saida och Emelie
2) Kevin plutt
3) Tommy sover
4) Sis och kurre
5) Mami och Egon
6) Bror posar
7) Jasmine
8) Jag och Kevin
9) Jag och sandra + la familja
10) Våran bak skylt på flaket
11) Ella
12) Ellas öga
13) sis och Prillan
14) Min tattoo
15) Saida och sis
16) saida gluffsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback