Utomland utomlands utomland.. Grand Canaria here we come!

Skrivet den: 2008-01-07 @ 18:49:28
Japp då var resan betald,jag och micke fick nå knäpp idag att vi gick och köpte varsin resa till Grand Canaria fatta att ja ska utomlands, jösses vad kul.. De var inte så länge sen jag var utomlands men då i africa. Nu blir det ett vanligt turist resemål men det är dock lika kul de, ligga på stranden hela dagarna och festa på kvällarna.. Gosch så skoj et kommer bli!
Tänkte först beställa en biljett till min älskade gubbe oxå men han fick inte ledigt från jobbet så han får allt stanna hemma.. Det bllir jag och Micke som får göra Grand Canaria osäkert. Gissa när vi åker? Nästa vecka :D Så förbannat jävla kul vi ska ha de! Jag länktar till tusen.
Åh vad vi ska sola, bada festa shoopa och allt möjligt kul man kan tänkas göra där.. Hahah..

Grand fucking Canaria here we come !!!!


                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va kul!

2008-01-07 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback