shoefreak

Skrivet den: 2008-01-18 @ 17:51:27
Jag är totalt galen i skor, nå fruktansvärt. Jag kan inte gå och handla på stan utan att inte köpa ett par skor. Har säkerligen ca 30 par skor och de flest är ju då high heels givetvis därför jag tycker såå mycket om de. Jag var in i en affär för ett litet tag sen och såg ett par stövletter men jag lyckades hålla mig att inte köpa dom tills jag gått ut ur affären och grubblat, blivit sjuk och nästan gråtit för jag inte köpte dom. Det gick 1 vecka prick sen åkte jag tillbaka och köpte dom and i love them soo..
Resan är imorgon, tiden har gått så jäklans fort att jag glömt bort att leta fram mitt pass men iofs så vet jag ju vart de ligger så de är nog inga problem. Jag har tänkt lägga in 2 bilder och självklart är det på mina skor, dock inte alla för ja tror knappt de skulle få plats på bild men de som ja ska ha med mig på resan och en ensam bild på skorna gubben köpte till mig bara så där. Jag bara älskar dom!


    

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback