Redigerar mig blogg..

Skrivet den: 2008-01-07 @ 09:20:15
Som rubriken lyder så försöker jag fixa min blogg.. ville ha en så där fin blomma i början av inläggen och det vart först väldigt fult så jag har gjort om de 20 tusen gg, nu kan jag alla koder i huvudet till och med :P. Tillslut fick jag till det någorlunda men dock så måste jag använda vit bakgrund för det ska se klokt ut och igentligen så e ju inte vit bakgrund så kul men jag får ju ha min blomma där iaf och man kan ju inte få allt!

Jag är seg, sov max 3 timmar inatt. Jag fastnade framför tv igår som visade animal coops huston och de måste man ju bara se. Hade jag bott i usa och inte behövt jobba så hade jag lätt hjälpt till dom för de är ju så hjärtskärande att bara se hur djuren behandlas.. Stackar små pluttar!

Har köpt mig en smörgås, en jättestor o ja pallar inte äta hela den.. ska jag kasta? Svar ja.. Märks det att jag har tråkigt och inte vet vad jag ska skriva? Man kanske inte ska uppdatera varje dag, de finns ju då inget o skriva om förutom ja gick upp den tiden åkte de tåget kom hem åt och sov som typ är den vardagliga sysslan och hur kul är det att skriva så var dag? Inte skoj tycker jag så kanske är det bäst att de får gå någon dag imellan så kanske man har mer o komma med! Men men..

Jag och anna åker utomlands snart, de har jag bestämt! Vet dock inte vart men ska spara ihop lite mer slantar så tar vi en sista minuten kanske i mars någon gång elr så! Skulle vilja ta mig till eygypten elr bulgarien, varkar vara trevliga ställen! jaja nu ska ja ring åt min darling tror ja.. se hur de går för honom o jobba!

ha de gott!
puss och kram

  Bulgarien vs Egypten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback