oouufff...

Skrivet den: 2008-01-04 @ 19:14:22
Jag är inte så värst jätte duktig på att uppdatera er men nya händelser men det är dock för att jag inte är hemma, är hos kriles föräldrar som ni kanske vet så jag kan ju inte tillbringa dagarna vid datan.. Men nu är jag här ialf..

Dessa 2 veckor jag haft ledigt har varit välbehövda kan jag lova, har vilat ut rätt så ordentligt och mest slappat och tagit det lungt. Har varit i storuman under självaste julafton som jag kanske redan har berättat och dagen efter om det är juldagen, hmm jo men så heter det nog då var vi på hotellet och festade. Det var jävligt kul kan jag säga fast krille var ju som försvunnen hela kvällen.. men jag hade kul med alla andra..

Dagarna mellan jul och tjosan hajsan till nyår har varit lugna men när nyårsafton närmade sig så var det dags att sätta hjärnan i arbete igen, skulle vi bara vara hemma hos mina svärföräldrar och ta det lungt elr skulle vi festa? Vi bestämde oss inte föräns vid 8 den kvällen, elr jag hade bestämmt långt innan att jag inte skulle dricka nått, jag var nykter på självaste nyårsafton :) Men vi åkte upp till kittelfjäll och krille söp kan ja då lova, kanske lite för mkt men detaljer om den kvällens händelse behöver jag nog inte nämna så vi lägger ner de..

Nu sitter jag och gruvar mig nå kopiöst, ska åka hem imorgon men husvagnen påkopplad. De lär ta minst 15 timmar men jag gissar på fler timmar endå.. Du kanske vill byta?! Haha ne ja tänkte väl!

Men nu skaja ner o dricka kaffe med svärmora.. Ha de gott!

Puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback