nytt inlägg!

Skrivet den: 2008-01-18 @ 20:52:00

Nu är det ett nytt inlägg igen men jag kom inte på någon rubrik så det vart den klatchigaste ever :D Jag har rätt tråkigt, sitter och funderar på vad jag ska ha med mig om jag har packat allt! Har jag det? hmm vad bör man ha med sig?
Jag har packat:

Kjolar
klänningar
skor
bikininsar
linnen
tröjor
underkläder
sololja
uv skydds inpackning för håret
nagelolja för spröda naglar vilket som inte är men lär bli
after sun oil med aloe vera
pass och pengar
smink
shampoo+balsam
oljor för håret
nagellack och några smycken.
kamera med extra uppladningsbara batterier
lätt och tunn jacka.

Vad mer? hmmm




Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte

2008-01-18 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback