Jonny cash

Skrivet den: 2008-01-13 @ 13:33:14
Jonny cach !!

Finns det någon bättre sångae n vad han är? Viserlgen så är han död meså gudomligt bra så jag trötnar alrig på hans låtar. Dom känns så sanna, lysar du på texten såknman nästan känaat vissa låtar sjunger han om dig! Jag bara älskar honom!

Nu är det inte långt kvar till jag och Micke åker till Las Palmas, de ska bli väldigt skönt att få komma bort ett tag och bara få slappna av, ligga på stranden och sola, bada och för hoppnings vis få en snygg bränna :D
Måste börja fundera påvad jag bör ha med mig nr vi åker, bikini är ju nr 1 givetvis. Gubben har lovat att köpa ett par nya skor till mig som jag kan använda där nere, och under sommaren hemma oxå så kart. Dom är svarta högklackade med öppen tå och lite guld detaljer = i love.
Det kan förekomma stavfel men de är bara för att datorn är trasig, tangenterna e lite tröga!

Igår var vi på skotertävling, jag ,krille, micke och jenny i östersund ca 20-25 mil härifrån så det tog ett tag att komma fram. Krille och micke fick för sig att gå in på systemet i ström, de kännde sig lite ölsugna och lilla jag fick va chaufför sm vanligt. Men iofs så gör det inget för jag dricker inte nu ändå..

Nu snart om bara ett litet tag ska jag och krille börja vår färd till sthlm, uscha!! Längtar tills vi flyttar, de ska bli såå kul :D Jag har ju som sagt sökt jobb redan så får hoppas på de bästa!

Nu ska ja sluta.
puss och kram


   Legenden Jonny Cash



    Mina skor jag ska få a gubben :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback