Inte många timmar kvar

Skrivet den: 2008-01-19 @ 08:59:29
nu är det inte så många timmar kvar tillsjag flyger härifrån. Det ska bli skitkul men ja kommer verkligen att sakna min gubbe, ja hatar o va ifrån honom :( men vi åker på en egen semester snart, kanske i mars elr nått och då ska det vara 2 vckor i egytpten för jag har alltid velat åka dit men får se hur de blir nu..

Jag har packat allt som ja ska ha med mig, tror ja! Men skulle det nu vara så att jag glömmt något så köper jag det där nere.
Jag undrar hur seriösa tatuerings studiorna är där nere! Jag skulle vilja göra mig en tatuering av de alla 7, en grej som symboliserar livet och dess svårigheter, ingen kommer ur livet levande och alla måste trampa på onda ting för att nå de bättre.. Jag vet exakt vart och vad jag ska göra. Men vi får se hur det blir med den saken för jag kanske inte vågar göra de utomlands uatn låter svanska killar göra den istälet.. men som sagt så får vi se.
Men jag har hört att om man tatuerar sig i nacken så får man inte färga håret längre ? Någon som vet om det stämmer? Låter lite mysko..

Nej nu ska ja ner och äta frukost för kl 11 rullar bilen hemifrån!

Så nu ses vi inte på ett tag!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback