im muito doente agora

Skrivet den: 2008-01-29 @ 16:07:55
de här är inte kul.. jag tror jag smäler av, min kropp håller på att dö! Fan jävla solarium, de måste ha bytta rör med tanke på att ja prata med pappas sambo och även hon lyckats bränna sig på exakt samma solarium på 20 minuter, och hon är igentligen den som aldig bränner sig utan blir brun på stört..
Jag ska tamej fasen åka tillbaka till kanarieöarna o sola elr nått och strunta i solarieöarna :P haha..

min mam ringde ideg, hon har fan inte hört av si gpå jag vet inte hur länge.. vet inte vad hon ville igentligen för jag sov endå när hon rinde..
detta kommer nog bli ett mycket kort inlägg då jag inte känner för att sitta o skriva.. nu ska ja göra nått annant för att sitta still på mina brända skinkor e ingen hitt.. hehe

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback