im back!

Skrivet den: 2008-01-28 @ 20:21:15
Nu är jag tillbaka från cran canaria efter 1 veckas vistelse där. Jag vill så gärna tillbaka och jag saknar stället nå grymt mkt. Fick många härliga kompisar där som jag oxå saknar att umgås med. Har aldrig träffat så klockrena snubbar! Haha..
jag fick mig ett ebjudande därifrån om att komma tillbaka i april och jobba på ett av cran canarias största nattklubbar, ska va bartänder typ och jag vill men det tar sammtidigt lite imot eftersom gubben inte kan följa med.. Vi får se hur det blir med den saken men jag kommer ialf inte stanna för evigt, kanske bara under sommaren elr nått!
Vi festade, solade och sov mestadels av tiden, jo absolut så upptäckte vi stuffs oxå cus i love new experiens =)
Vädret var jättefint, varmt och skönt, runt 20-25 grader i skuggan fast en dag hadde vi 32 grader och människorna där nere tyckte vi var knäppa som inte frös..  my gosch vem fryser i 32 + grader??
Vi lärde känna några bögar som jobbade på pubben vi satt på innan vi åkte vidare till nattklubben, så jävla underbara människor så de inte är sant! Vi fick en massa gratis sprit av dom och dom lät oss hänga med ut på gallej =) Vi umgicks med dom på dagarna oxå, fikade och lite allt möjligt! I realy miss that time

Jag handlade dock inte så mycket där nere, vart en kjol, en klänning lite cigg, sprit och smått och gått. Min kappsylöppnare e nog de mest klockrena.. en kuk =) haha

Nu är vi tillbaka hemma som sagt och ja idag tänkte jag bättra på min bränna i solariumet och jävlar vad jag ångrar att jag äns tänkte tanken.. Jag var brun sen veckan där nere så jag tänkte att 20 min i ett solarium inte borde skada men gisses vad jag tog fel.. De måste bytt rören precis elr nått utan att skyltat om de.. 20 minuter i ett solarium gav mig första gradens brännskada.. fan vad ont det gör!!! Tyck synd om mig =( de gör ialf jag och ävenmin gubbe men dock bara lite för han tkte ja fjaska som ville göra mig fin i ett solarium.. Hmmm..

Bilderna kommer så småningom, har inte fått in alla på datan än så ni får se mer sen.. kan lägga in en bild på mig och micke den första dagen vi var där.. Look and enjoy ; )

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback