Efter 21 timmar

Skrivet den: 2008-01-06 @ 22:50:44
Så är man tillbaka i sthlm igen, efter 21 timmars bilfärd men dock så sov vi några timmar oxå men endå.. Åkte ifrån vhlmina igår kväll vid halv 8 och var framme i sthlm idag klockan 16:30.
Kan inte påstå att jag tycker det är kul att sitta så länge i en bil, blir lätt träligt i längden! Men vi stannade i gävle för att äta lite och vem möter vi på? Jo självaste arvingarna!! Så vi låtsas att ja är you know almoste famous ; ) Haha

Har inte så mycket nytt att komma med idag känner mig lite tom i huvudet så ja tro nog detta blir ett kort inlägg..

Kanske kan skrapa ihop lite bilder istället..

Puss och kram

      Här har du då min brudklänning jag skaha när jag gifter mig samt mitt blivande slott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback