Dommerdagen är kommen...

Skrivet den: 2008-01-05 @ 11:46:17
Jag vill verkligen inte åka, jag vill inte!! kan det inte bara vara juni så jag har tagit studenten och flyttat till vårat hus.. Jag trivs så bra här med alla nya vänner och all snö och snöskotrar.. De värsta med resan är nog att den kommer ta sådan lång tid, normala fall tar de ca 6 timmar om det är sommar och kanske 8-9 timmar när det är vinterväglag men nu när vi ska dra ner husvagn så kommer de ta typ 20 timmar.. HHmmm * suck stön och pust *

Har i vilket fall gjort mig i ordning, får gäster hit så vi ska äta en himelskt god middag innan jag o krille far, mumms :)
Jag vet inte om jag har så värst mycket att dela med mig av just nu, har nog bloggtorka :P men jo juste vill ni veta vad vi ska äta för god middag?

Älgstek!! De är så ofantligt gott så de inte finns ord, specielt svärmoras älgstek.. kalla den för Älgstek alá sabina.. Haha..

Nej ska ner o ta ännu en kopp kaffe, är lite trött idag då jag gick upp vid 10 och ja gick inte o la mig föräns vid 4 i natt.. o ska jag kunna hålla mig stadig på vägarna ikväll med en stor tung husvagn så måste jag piggna på mig lite..

Och en sak till jag glömde, ja ska göra en fotosension om bara ett litet tag och behöver en alternativt två till tjejer och helst en kille oxå, han får gärna vara i den övre åldern då självaste temat kräver en man och ingen pojk.. Mua och hår stylist är redan klart men ev behövs det en till..  Fotograf är även det fixat!!
Hör av dig om du är intresserad!!

Vi hörs..

Puss och kram Amanda

 Älgstek alá sabina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback