Dator elr tulpan?

Skrivet den: 2008-01-15 @ 11:28:47
                                                                                                                                                             

Igår fick jag en dator av min pappa och styvmamma =) I love it!  Det var en laptop av någon modell, jag vet inte vad
den heter men ska försöka få fram en bild så får ni se ialf  =)                              

Tulpanens dag är det verkligen de? Tycker det är lite tidigt just nu men ja dom sa det ialf, och jag verkligen älskar tulpaner !

Alla slaggs tulpaner i alla färger är så fint att jag alltid vill ha tulpaner hemma. Under vinter halvåret kan det vara svårt att få tag i dom men så fort jag får nya om att de allra första tulpaner finns för försäljning så far jag dit som en pil och köper ett helt gäng!

vet du hur man får tulpaner att stå raka längre? Jag vet! Häll 1 till 2 droppar diskmedel i socker vatten och låt plasten stå kvar ett dygn. Det funkar jag lovar!!





                                          image87


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det lät skitkul, bordell? Lätt klätt antar jag? Kan du berätta mer, och vad ska bilderna användas till sen? :)

2008-01-15 @ 20:35:10
URL: http://lal.blogg.se
Postat av: anonym

man ska inte ha socker i vatten till blommor.. det gör bara att kärlrören täpps igen. förvara de svalt med papper runt under natten så står de ännu längre.

2008-01-17 @ 20:53:19
Postat av: Anonym

hmm somliga verkar veta mycket men kanske är det så.. men de som jag skrev var tydligen rätt för en florist har lärt mig de, 30 år i yrket o då tkr ja inte man kan ha fel :P

2008-01-19 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback