Buuhhäää!!

Skrivet den: 2008-01-31 @ 07:45:58
Jag flagnar!! Jag flagnarav min bruna färg, jo den var brun tills jag la mig i de där förbannade solariet och då blev jag röd men som det alltid eller oftast blir på mig eftersom jag har så ljus hy så efter 2-3 dagar så lägger sig den röda färgen och blir brun! Men vafan nu flagnar jag bort hela skiten =( Och inte nog med de så känner jag mig äcklig, hatar att flagna och man ser så crepy ut!
Men vad ska jag ta och göra åt de!? Har smörjt in mig som en tok men soom nog de flesta vet så hjälper inte de utan de är baraatt flgna vidare och hoppas på att jag vågar lägga mig i solariet när jag flagnat klart för en ny bränna! Undra sa flundra :P Jo det gör jag nog men jag ska dock bara sola kanske 15 min elr nått på dom där jävla dunder solariumen. De gör ont i mitt ansikte =( Jag brännde mig ju så pass att jag har 3 jätte torra fläckar kring munnen och dom svider samt ser hemska ut! Usch vad jag tycker synd om mig själv idag..

Men om vi blickar framåt på bättre tider så har jag lite småsaker jag funderar på.. Dels att jag fyller år på tisdag, hela 19 år! De ska väl bli kul men de är inte riktigt min grej att fylla år tyvärr av olika anledningar! Sen så har jag funderat på att möjligtvis till sommaren åka ner till spanien, gran canaria och jobba.. Fick erbjudande av nattklubbs ägaren att jobba som chefs bartänder på 2 olika nattklubbar som han äger. Han är även vänn till en kompis jag har där nere så it might happend! Men jag kommer ju inte stanna för evigt om inte min gubbe följer med, att jag kanske möjligtvis klarar en del av sommaren utan honom men längre än så trorjag det inte går. Men han skulle ju iofs kunna ta med sig någon kompis och hänga på ner dit ochta långsemester medans jag jobbar! Ja vi får se hur det blir med den saken!

Idag ska man köra 80 mil, ska ja skratta eller gråta? Hmm nje sova kanske :P E så ruskigt trött så det inte är sant, igår sommnade jag på en föreläsning och det kanske var lite pinsamt eftersom jag inte äns vaknade av att min telefon ringde och att alla tittade på mig! Haha fast jag bjuder på de!

Nej men skämt och sido så ska de bli kul att få komma upp till den södra delen av lappland igen, har saknat det eftersom jag inte har vart där på ett tag nu! Ska bli kul och få träffa vännerna där också! Men ingen utgång för mig del ialf, inte när jag ser ut som en torkad snorkråka! Haha ja e så dum i huvet men å andra sidan så kanske de är bra för då slipper jag vara normal och så slipper jag alltid ursäkta mig och mina allt för knäppa ideér =)

Alla människor är nog knäppa bara det att vissa verkligen vågar visa det, inte skäms över vad andra ska tycka ochd et är så härligt tycker åtminstonde jag. Som magnus sa, en kompis.. Mitt på en föreläsning så vräker han ur sig att han ska nogbörja stöna högre när han har sex!! Ja men hör du inte, vilken knäpp kommentar men så jävla klockren! Han om någon vågar ialf stå för vem han är och skämms inte för att visa sitt riktiga jag!

Undra om jag ska fortsätta ¨på detta inlägg? Jag ha inte särskilt mycket att göra men jag heller inte så mycket mer jag kan skriva så hmm.. Att vara eller icke vara, de är frågan? Haha ja tråkigt har jag och nu avslutar jag detta innan jag gör bort mig allt för offentligt!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Adam

Haha, asså jag har inte läst ditt inlägg, men ja jag kommer ihåg dig! men vadå för jävla rykte ``??? haha

2008-01-31 @ 11:41:20
URL: http://adam08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback