1700 tals bordell vs mordern bordell

Skrivet den: 2008-01-16 @ 08:16:17
vet inte om jag kanske ska berätta det här men ja gör det ialf =) Jävlar om du snor ideén då blir jag arg.. hmmm
Men i vilketfall som helst så har ja en fotosension på g av en 1700 tals bordell vs en mordern bordell. Syftet med just det är att få fram hur tiden har ändrats under alla dessa år, snarare århundrande.

Och nej jag står inte framför kameran utan jag muar men har givietvis modeller. 3 st som heter My sussie och Ev emilia hon verkade på men får se när hon bestämmt sig. Jag vart tillfrågad av en fotograf som heter Gregorio att han ville använda mig o mina modeller i ett projekt. Han tyckte även ideén var superb så here we go! Fotosensionen blir någon gång i feb mars kanske, beroende på hur fort vi får tag i rätt lokal samt kläder. Visst vi kan sy men det kommer ta aldeles för lång tid tycker jag så det måste lösas på annat sätt. Jag åker utomlands så där försvinner en vecka och när jag kmr tillbaka så är det feb och då är det eld i arslet. Men det ska bli kul!

Någon annan som är intresserad? hör av dig..

Puss och kram


       1700 tal                                                                   2000 tal

   

Kommentarer
Postat av: Emilia

Absolut är jag intresserad, men jag ställer inte upp på avklädda/"utmanande" bilder, thats it. :) Har den här fotografen någon hemsida?

2008-01-16 @ 15:03:25
URL: http://lal.blogg.se
Postat av: deeeenise

vad roligt! men dock vet jag inte om jag är särskilt fotogenisk .. :o

2008-01-17 @ 22:59:57
URL: http://nisur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback