veckans planering

Skrivet den: 2008-02-26 @ 01:06:11

japp då har måndagen gått och vi är inne på tidagen den 26 fabruari 2008.. Går inte tiden fort!? Alldeles för fort för min del..

Så vad har jag gjort idag då? Inte mycket alls, bara slappat och tagit det lugnt. Var menat att jag skulle städa huset och tvätta men de bidde det inget av.. Har funderat ut lite saker kring mitt mua jobb nu på lördag, hur jag skall sminka modellen, det måste ju matcha bikinin men som många gör väljer de samma ögonskugga som färg på över delen på sin outfit och jag måste bara få säga att det är ett big no!! Man gör inte så hel enkelt, absolut inte så tänk inte äns tanken på att använda samma färg på din skugga som tröja!

Nej jag ska ha en natrual look, after beach look men ett hår tuchat av saltvatten stänk och en solbrun hud.. Jo jag tror jag vet hur det ska se ut.. Kan lägga in ne bild här sen när det är färdigt om jag får för designen, har har ju som sagt ensamrätt på dessa bilder tills dess att de är publicerade offentligt.. Men vi får se hur det blir!

Vad ska jag göra denna underbara vecka då? Jo jag har kommit på lite småsaker som jag skulle vilja göra så på ett ungefär kommer min vecka se ut så här med risk för ändrig och påfyllning..

Måndag: Latdag
Tisdag: promenera 1½ timme med syster, spela hennes nya idolspel. Tvätta och städa huset. åka till stan och färga håret samt köpa en ny bikini till syster. Plugga lite på min engelska som för mig är en barnlek så det är inga problem.
Onsdag: Åka till fyrishov och bada med syster, sola och åka till stallet
Torsdag: åka till vingåker outlett shopping center och shoppa mucho mucho.. Bla nya jeans,tröjor,jacka,skor,en väska,underkläder,kjolar och klänningar och lite smått och gott där till.
Fredag: Åka till sigtuna hämta upp Anna och bara ta det lugnt, möjligtvis ta en öl på kvällen för man måste ju tänka på att ja ska köra på lördagen.
Lördag: Åka in till stan eller närmare bestämt bromma för mitt mua jobb och efter det välja och vraka bland alla bikinisar jag ska ta med mig hem. På kvällen ska jag och Anna på carnavl 2008 med capoeira uppträdande m.m. Dansare kommer direkt från Rio de janeiro brasilien. Festa på munchenbryggeriet.
Sönadag: Vara bakis hemma och tycka synd om mig själv =)

En snabb genomgång av min vecka! Nu ska jag sussa så jag orkar upp tidigt imorgon!

puss och kram




En bild på bara några få utav alla mina väskor..  Plockade bland dom så då passa ja på att fota och visa lite =) Den svarta prada väskan är aldrig använd och är till salu. 

                                 
                                                                       







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback