utomlands

Skrivet den: 2008-02-08 @ 17:20:03
har funderat ett tag på att flytta utomland, det skulle vara jättekul men eftersom gubben min inte har någon större lust så kommer det inte att hända, permanent ialf.. Men jag och Elina har planer på att flytta till spanien under sommaren så jag slipper vara ifrån gubbsegull så jättelänge. jobba och bo på Gran canaria kommer det att bli, tror jag för både jobb och boende ser ljust ut.
Tänk dig att få testa på något nytt här i livet, anta utmaningar som du kanske igentligen inte vågar men gör ändå.. de kallar jag experience and i like it!!

Om allt går som det ska så kommer vi att hyra en 3 rum och kök lgh från juni till oktober och har 2 jobb att välja mellan.. Finns säkert en massa andra jobb att söka när du väl är nere för lite omväxling!

Jo det ska fan bli kul, dock lite tråkigt att vara ifrån gubben dom månaderna men han får komma ner och hälsa på.

Nej nu så ska jag käka, o vad sägs om pizza? Mums fillibabba :D

höres senare!

puss och kram




                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback