student klänning

Skrivet den: 2008-02-20 @ 19:46:06
förlåt för dålig uppdatering men jag har haft de lite si och sådär just nu så orkaen har glidit ur mig men nu så får ni ett nytt inlägg så ni slipper gnata på de förra..

Idag var jag i skolan och hade religion, mycket tråkigt men ett kanske bra ämne(?) Var och tränade efter den lektionen också och jäklarns det känns i armarna kan jag lova.. ska bygga muskler och bättra på konditionen så att jag någongång skulle kunna bli polis som är min dröm.

Jag och mickis var även i stan idag och jag handlade min studentklänning, är visserligen ute tidigt men bättre de. En enkel vit klänning som är av modellen tub med ett vitt sidenband i midjan. Jag tycker om den :)
Skorna jag ev ska kunna använda om jag känner fört!

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback