snus snus snus

Skrivet den: 2008-02-12 @ 11:06:41
Jag har inte lyckats sluta varken röka eller snusa.. Rackarns men iofs så känner jag mig inte särskilt mottiverad att sluta heller cuse it´s taste so god :D Yammi!!

Okej jag vet att det inte är bra men när jag får tillbaka mottivationen att sluta så ska jag testa igen men nu så nej jag känner inte för det bara!

Jag hatar tisdagar.. Har alltid håltimme från 10 till 3 och hur jävla kul är det på en skala? Tror  jag smäller av snart för det har gått mig på nerverna ordentligt!

Skicka lite länkar till syster från ett videoklipp från tunisien när vi var där.. De ligger på youtube och fan vilken känsla man fick i kroppen! Vill ju bara så gärna åka tillbaka och eftersom vi fortfarande har kontakt med några killar där nere som även dom vill att vi kommer tillbaka så har vi nu bestämmt att snart åker vi ner dit igen! Jippi!!

Det ska bli så fruktansvärt kul! Har insett att jag har en hel del planer framåt nu och det är mysko för jag brukar vara den personen som lever för dagen, brular inte ha framtidsplaner ialf inte särskilt långt fram just för du vet ju aldrig vad som händer i nästa minut.. kanske dör du! Vem vet..

Men nu så har jag helt plötsligt planer.. E man vuxen då? För jag har ju alltid fått höra att ja men  när du blir vuxen så kommer det att ändras och du kommer planera frammåt..
Men jag vill inte bli vuxen, jag trivs som det är nu!

Jaja ska jag dela med mig av mina planer?

1) Jag ska gå klart skolan nu i juni o ta min examen
2) Jag åker till tunisien så fort som möjligt, kanske blir innan min student
3)Jag åker till spanien 4 månader och jobbar och under tiden så köper vi hus hemma i sverige
4)Jag kommer hem 2 månader under julen
5)Åker till australien och jobber, vet inte hur länge
6) kommer hem och söker jobb och jobbar ett tag

där tog planerna slut!

Gubben min kanske eventuelt följer med mig utomland beroende på hur han ska göra med sitt jobb, kanske att han bara kommer ner och hälsar på mig!

Men nu har jag ialf håltimme och blir knäpp så jag ska ta mitt knäppa humör och gå och klaga lite!

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback