Nya andetag

Skrivet den: 2008-02-24 @ 20:25:26
En hel vecka har passerat och det har hänt lite av varje. Jag har varit i skolan och pluggat end el, köpt min studentklännig och lite annat tjafs.

Jag har valt till ett ämne i skolan, därför att rektorn har plockat bort 3 st av mina invalsämnen och skitit i att berätta något så jag var tvungen att ta han om det on  my own ofcourse! Min skola är lite knepig av sig, väldigt o organiserad av sig och det kan vara mycket drygt ibland men nu är det bara 3 månader kvar sen slipper jag skolan för ett tag framåt.. Bara 1 år efter min student ska jag börja plugga igen och det ska bli så otroligt kul att jag snart spricker av längtan!

Polispolis potatisgris snart blir jag en utav er!

Min helg har vart lugn men med utgång, jag var iofs chaufför då jag inte dricker nu på ett tag så för mig var det lungt att köra. Vi var ute några vänner och min gubbe såklart, satt på 3 olika pubar innan vi drog vidare till ett lite mer "disco" så min gubbe discokrille kunde släppa loss.. Haha skämt och sido, han var mycket städad denna kväll och givmild.. Han bjöd laget runt!! Gick på några kronor kan jag då meddela er men det gjorde inte honom något.. Träffade på en gammal kompis som jag inte sätt på ett tag då han har haft fullt upp med sin nyfödde son. Prata lite om de ena ochd et andra och allt gick bra tills han nände rättegången! Musten gick ur mig och jag kände verkligen att dom inte kan göra så mot honom. Ännu en rättegång kommer det snart bli och jag har sagt att jag mer än gärna vittnar.. Han är oskyldig det vet varrenda jävel som känner honom och jag blir så arg.. Så fruktansvärt jävla arg på människor som ljuger!!  Ja menar har dominget bättre för sig än at förstöra anndra människors liv genom att ljuga? My god säger jag bara!

Men ja i lördags tog jag och gubben det bara lungt.. köpte 3 filmer och hade filmkväll och mös bara, någon film som skulle handla om sexfixerade high school ungdomar på en båt, lite som road trip, elr boat trip men denna film var fruktansvärt dålig, en riktig b rulle så se den inte!
Vi kollade på en annan film oxå och jag som aldrig kommer ihåg namn kommer inte ihåg namnen på denna film heller men den handöade om en familj som flyttade ifrån chicago till south dakota och barnen i familjen ser spöken och huset vilar på en hemlighet.. Den var faktiskt mycket bra och rekomenderas att ses och jag kommer återkomma med namnet på den filmen när jag kommer på de.. Den sista av de 3 filmerna var dirty sanchez, en film där 4 snubbar är wanabee jackas.. De gör heltokiga grejer och helt totalt sjuka saker, vissa saker de gör får en att vilja spy.. En av killarna lägger sig på operations bordet i thailand och gör en fettsugning utan bedövning och sen dricker snubbarna upp hanns fett!!! Du hör ju bara hur de låter!  Huva!!

och idag är det sönadag och jag och gubben min har varit i uppsala och hälsat på Marcus och Marcela, tog en kopp kaffe och pratade lite. Jag och mercan bestämmde för att ha tjej helg den första helgen i mars alltså om ca 2 veckor. Marcus ska till spanien med jobbet på konferans och blir borta 1 vecka tror jag det var.

Dom skulle iväg vid strax innan 2 på lägenhets visning så jag och gubben brummade vidare till samuel, krilles kusin och prata lite med honom och kollade om han levde och det gjorde han!

Var hos syste min efter att vi åkt ifrån samuel, Isabele fyller 5år idag så det var kalas.. tårta.. mumms!!

Var på maxi också, handlade lite mat och där träffade vi på en vän till krille, eller vän och vän var tydligen hans ex kusin och hon verkade trevlig av det man såg av henne =)

Mer än så har nog inte hänt denna helg.. eller jag har bokat in mig på ett till smink jobb. Ett jobb där en modell står ja modell för bikinis.. En disignare har kommit ut med en ny vårkollektion och ska visa den nu och behövde en sminkös till det fotojobbet så jag har ställt upp på de! Och vet du vad? Jag får ta hur måmga bikinisar som helst!!!

Men nu ska jag plugga lite!

puss och kram



                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback