memories och en bästa vän

Skrivet den: 2008-02-09 @ 14:16:14
Jag saknar min och mickes tid på gran canaria. det var en så skön tid, avkoppling fest och en massa tvliga människor. Fick nya vänner som tjatar var och varannan dag på att vi ska komma tillbaka och mina vänner de kommer vi. i början av juni kommer vi tillbaka. antagligen så kommer vi och stannar sommaren ut eller så blir det semester beroende på om jag får jobbet eller inte.
 Slänger in en bild, som kan uppfattas som självegoist men just denna kväll som kortet är taget var den bästa kvällen under hela min semester, då massa olika underbara saker inträffade!


image97


Och ja den kan uppfattas som självegoistisk med tanke på att det är en bild på mig själv och mina nya kompis bruno men jag älskar både bilden och den kvällen!

Men vill ni veta en sak, en utav mina bästa vänner är min underbara data och nej jag är inte datanörd men han har hjälpt mig så mycket med en massa olika saker som jag inte hadde klarat utan honom. Min data heter ragnar och förtillfälet e han lite sjuk, kankse feber ::P skämt o sido så tror jag att fläkten har gått sönder i honom så jag ska lämmna in honom på lagning!
Jag fick honom av min pappa och styvmamma för ett litet tag sen, men jag kan inte förstå hur han kan gått sönder redan.. jag har knappt använt honom men det finns säkerligen någon bra förklaring till det.

Här har ni en bild på min bästa vän!

image98


 här e han min Ragnar som han heter och det är gubben min som tittar på nått :)

höres senare så puss och kram på er!

Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback