Matmatmat!

Skrivet den: 2008-02-15 @ 16:20:15
Håller på i köket och lagar mat, det blir en gratäng i ugnen med pasta, köttfärs, kryddpeppar som är pricken över i. Nu håller jag på att koka upp vatten så under tiden det blir varmt så ska jag bara dra ner några rader här..

Var som sagt en kall morgon men det vart finare på dagen då solen lyste och luften vart lite varmare.. Men framåt eftermiddagen så drog ett oväder in igen och från verkligen ingenstanns så fick vi snöstorm.. Usch och verkligen dubbel fy vad hemskt..

Jag är inte den männsika som tycker om snö och kyla utan värme värme värme året om för min del tack!

Ska hämta anna snart oxå, vi ska fixa oss i ordning och förkröka lite hos mig sen blir det utgång i stan och det ska nog bli kul!
Ska försöka bestämma mig för vilken outfit jag ska ha ikväll, och jag har några ideér men ej några vettiga svar än..

Men nu ska ja fortsätta med maten!

puss o kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback