klänningar!

Skrivet den: 2008-02-04 @ 08:58:56
jag vet att jag skulle leta efter studentklännig men jag råkade bara swicha förbi dessa och jag kan fan inte hålla mig ifrån att inte beställa dom.. gahh de e inte lätt att vara shoppoholic :S
Men dom kommer att ta ut sin rätt iaf :D


GULDFODRAL      


KORT,TAJTKLÄNNING Utan Axelband.
Klänningen är figursydd och har snygg och enkel passform.
Klänningen passar vid många festillfällen tex som tärnaklänning eller cocktailklänning.
Modell : Tubklänning
Material : Klänningen är sydd i vackert sidentyg.
Pris : 1450kr
Finns i storlek C36-C40
TILLVAL : Klänningen kan Måttbeställas.
Leveranstiden är ca 7-10dagar

  

MINISVARTA

SVART ,kortklänning med synlig tyllkant.
MODELL : Axelbandslös A-Linje med synlig tyllkant.
MATERIAL : Blandmaterial fudrad med kort tyllvolang.
PRIS : 1450kr
Obs! Beställningsvara.
Leveranstiden 10-14dagar.
Klänningen kan beställas i storlekar från C36-C40.

Klänningarna finns att hitta på: http://www.halinkasstyle.se/

Kommentarer
Postat av: Sarah

tubklänningen var fin :) bara man hade haft de pengarna så :P vart finns den?

2008-02-04 @ 09:06:51
URL: http://sarinta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback