I love you all !

Skrivet den: 2008-02-14 @ 19:03:06
Så är det den här alla hjärtans dag idag, den är väldigt överskattad för min del igentligen och det skulle inte göra så mycket om jag inte firde den.. Men jag har faktiskt dubbelmoral på den punkten måste jag erkänna för om gubben inte skulle komma med åtminstonde en blomma till mig så vet jag att det skulle kännas i hjärtat.. Haha jag är konstig som tjtar om 2 olika grejjer om en sak.

Hörde av min barndoms vän jehnie idag och gosch vad jag saknar den tjejen.. Något brutalt kan jag lova er! Ska ta o ringa henne snart så kanske vi kan hitta på något skoj i helgen!

Man ska ta vara på sina vänne, de man har för det finns för många som inte har en endaste vän. Inte en enda vän, hör du hur grymt det låter? Tänk om det var du som inte hade någon vän.. om det var du som gick runt ensam på skolan/jobb och kom hem till ett hus utan att någon som helst att umgås med.

Läser du det här och kanske inte har några vänner så kan jag bli din vän! Jag tycker så synd om de tjejer och killar som tvingas leva ett liv utan vänner på grund av ex deras utseénden, humör eller att det kanske har röda skor.. För mycket grymhet finns i våran värld så ta vara på det du har.

Visst har man vänner men det finns dom som har det där lilla extra, som gör dom till specifika vänner och för att få några minuter i ramljuset så ska jag citera en utav dom..

Anna Holmgren du är en utav det bästa som jag har i mitt liv, du har en plats i mitt hjärta som ingen annan någonsin skulle kunna ta ifrån dig. Du är en mycket speciell person som alltid bryr dig om hur man mår hur dagen har varit. det finns så mycket med dig som jag skulle vilja skriva här men jag vet inte hur jag ska kunna formulera det, orden är inte tillräckligt fina för att kunna beskriva dig, du är för fin för orden! Att få umgås med dig gör mig glad, att få höra din röst och dina roliga skämt gör så att glädjen sprids i hela kroppen. Hela du är helt enkelt perfekt och jag är dig evigt tacksam för att jag får vara din vän!



En speciell röd ros till dig hjärtat              

True friends are like diamonds, most precious and very rare.
false friends are like autumn leaves, they can be found anywhere.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback