God morgon sverige

Skrivet den: 2008-02-12 @ 08:28:55
En kall morgon vakande jag upp till idag, att temperaturena kan skifta så otroligt är nästan makalöst. Igår var det varmt, blå himmle och sol. Temperaturen låg på ca 10 + grader i stan och idag är det 7 minus och frost ute! Fy fasiken säger jag bara. Jag vill ha sommar sol och värme nu. Jag är trött på den ständiga kylan!

Men är våren i antågande? De säger att pollen är i fullgånng på al och hassel träden och iofs så har jag plötsligt fått smått svullna ögon och rinning näsa men jag har ju trott att det är en vinter förkylning. Kanske är det pollen!
Jag har faktiskt inte vart sjuk på ordentligt länge, då menar jag riktigt sjuk som influensa elr något i den formen, och jag har faktiskt klarat mig ifrån förkylningar oxå! Inte en endaste förkylning under hela vintern har attakerat mig och det är jag glad för!

Vad händer idag!? Jo jag ska skriva ett prov samt ha barteknink idag, jag blir ju mer eller mindre bartender när jag tagit examen så direkt efteråt så åker jag utomland och jobbar som bartender skulle jag tro!
Jag ska även in till stan idag på dan, ska panta en ring i äkta guld med en stor äkta röd rubin på och vi får hoppas at tjag får några kronor för den! Annledningen till att jag ska panta den är just för att den är förstor för mina små fingrar och bättre att den kmr till användning någon annan stans än ligger i mitt skrin och gör sig fin!

Jag måste verkligen köpa mig en bil, jag har tröttnat på att åka med pappa varje morgon och vara så ofantligt tidig. Idag var jag drygt 1 timme tidig i skolan och det tär på en tillslut för vad gör jag när jag är så tidig i skolan? Jo jag sätter mig vid datorn och gör absolut inget  viktigt och vad blir man då? Jo fruktansvärt seg and i dont like it!

Att hoppa från det ena till det andra när jag skriver och stava fel är en av mina specialiteter, dels för min dyslexi samt för jag e som ja e.. Allt hänger inte ihop i min hjärna och när jag sedan ska skriva ner det så kan det bli lite fluttrigt har jag märkt!

Asså din dumma jävel!! Ironi kallas  det! Jävla många torrbollar det finns här i världen. Har folk inge humor nuför tiden? Jag har nog världen tråkigaste humor enligt vissa och många förstår sig inte på den och det absolut värsta av allt är nog att jag tycker de e så kul att ja garvar åt mina egna skämt! Haha ironi ironi!!

Nu återkommer jag senare ska försöka göra något vettigt istället!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback