God morgon mitt sverige =)

Skrivet den: 2008-02-04 @ 08:14:04
Klockan har precis slagit om till 4 minuter över 8 och jag har precis anlänt till skolan. Rätt så meningslöst att vara här så tidigt då jag inte börjar föräns vid halv 12 men som jag brukar säga för att låta smart så ska jag plugga lite :P (Den absoluta anledningen om att jag är här 4 timmar innan jag börjar struntar vi i)

Jag lyckades sommna inatt tillslut iaf, men det var svårt! Vet inte varför men jaga har rätt mycket som snurrar i mina tankar just nu, de ana efter det andra far runt och sätter sina grillor.
Det främsa är nog vad som kommer att hända från och med den 4 juni i år! Vad kommer hände då?! Jag går längre inte i skolan jag har ingen stefan jag kan vända mig till när jag behöver få ut något.. Jo stefan han lyssnar verkligen på allt! Jag är vuxen på riktigt och krille är då det enda jag har, bortsett från vännerna!

Kommer jag att få någe jobb? Kommer vi flytta direkt? Fråga är just vad kommer att hända.. Det finns många funderingar men tyvärr inte så många svar. Kanske kommer det att lösa sig så småning om.

Men dessa tankar är nog rätt vanliga skulle jag tro. Mycket som snurrar i huvudet är självaste studenten. Vill jag verkligen ta studenten? Jo det vill jag nog men sopm sagt så försvinner en del av min trygghet men det här tjafset med mottagning coh bjudning av släkt och vänner.. Måste man verkligen göra de? Självklart är svaret många ger, emn om man inte har någon då? Ingen som kommer dyka upp! Hur kul blir det då?
Men jag är rätt härdad av ett liv utan de som egentligen bör vara där så kanske att jag inte kommer att bry mig då heller!

Vart ska jag få tag i min klänning? Hur ska den se ut, vad kommer den att kosta vart köper jag den? Ja mycket frågor kring ett rätt så litet projekt. Men som den optimist jag är så säger vi att det löser sig!

Nu ska jag titta runt lite bland olika internett sidor efter en passande klänning och så ska jag betala mina student saker men vi får höras senare mitt alldeles goaste svenska folk =)

puss och kram 
                                                                                                                              
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback