Ett nytt försök

Skrivet den: 2008-02-07 @ 20:04:50
nu har jag kommit hem från skolan, har vart med på öppet hus för höstens blivande 1:or. Igentligen så skulle jag inte vara det men när jag och sandra får höra att de köpt kakor för at sälja och låtsas att de är vi som bakat då kännde vi verkligen att de här e pinsamt. Går en skola för konditori och kockar och så ska dom köpa kakor!!?? Hallå där men nu är något verkligen fel så jag och sandra kilade ner till köket och satte igång att baka riktiga godsaker. det vart en massa semlor, kärleksmums och kokostoppar =) Mummsigt! Och ja resultatet vart mycket bra!               


                                                      

Ska även testa att lägga in en bild på min tatuering oxå, får se om det går bättre idag för igår kväll så gick det verkligen inte. Blogg.se måste haft nå fel på serven! men håll tummarna!!

                                                        
Det gick!! fan va najs och detta är en ny en, ska införa ytterligare 8 till inom kort =)

puss och kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback