.

Skrivet den: 2008-02-11 @ 20:00:18
Skolan gick jättebra idag, vart dock lite trött framåt första lektionen men en kop kaffe gjorde susen...för en stund ialf :)
Hade bara 2 lektioner idag sen åkte jag till stan med Emma för att kolla lite på plan pain.. ska dit om 2 veckor igen.
När jag satt där på peronen i väntan på att tåget skulle komma så njöt jag verkligen av dagen.En helt underbar dag med blå himmel, sol en bra vän och lite värme kunde inte ge ett bättre slut på dagen innan kvällen kom i antågande. Jag lever för blå himmel, sol och värme. jag skulle inte överleva annars, jag får som ett lyckorus i kroppen av det och de gör min dag!

Jag prata med gubben idag på dan oxå, han skulle nog joba över ikväll men han berättade lite om sin helg i norrland. Han hadde haft det skoj och det är ju bra!

När jag väl var i stan så handlade jag lite krims krams som gubben min får på onsdag eftersom det är då vi kommer fira våran alla hjärtans dag eftersom han åker iväg på torsdag.

Nu har jag iaf kommit hem från stallet igen, var där o hämtade syster som hadde ridit och för att fördriva tiden lite så ska ja nog kolla på desperate houswifes =)

puss o kram
   



                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback