En tur på stan

Skrivet den: 2008-02-19 @ 12:48:29
Har som sagt en lååång håltimme idag, de vill säga en håla på 5 timmar!! Drygt kan jag medge med tanke på att jag har för långt att åka hem och inget annat att plugga.. Får sitta i skolan och skruva på mig så att tiden går fortare..

Har vart på stan nu lite under tiden  och jag har hittat min studentklänning.. Lovely!! Har även hittat några andra klänningar som ska inköpas på måndag, en svart tubklänning med silverstenar på, en rosa tubklänning med rosa stenar på samt en gul tubklännig.. Fan undra om just tub är inne denna vår? Aja fina var dom ialf så på måndag blir jag 4 klänningar rikare!

Vädert är fint, solen lyser samt att det är relativt vindstilla.. +10 grader och vad ger de? En helt underbar dag och tro mig, nu längtar jag till våren som tusen!!

Skorna är dock inte funna än, alltså mina student skor men jag vet på ett ungefär hur dom ska se ut och det ska inte vara svårt att hitta dom!

nu ska jag hitta på något annat som får tiden att gå!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: johanna

vill du tjäna pengar på din blogg :) kolla in min sida.

2008-02-19 @ 12:56:23
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback