En mycket trött morgon

Skrivet den: 2008-02-15 @ 07:56:45

Vaknade vid 6 idag, rummet var kallt och mörkt och jag ville verkligen inte gå upp ur min varma säng. Det borde nästan vara olagligt att gå upp innan 8 på morgonen.
Tog tåget från huddinge idag, och att stå ute i 6 minusgrader var ingen hitt.. usch och fy!

Att vädret kan ändras så från dag till dag är konstigt tycker jag, för igår mitt på dagen var det kanske 10 + men senare på eftermiddagen så kom det in en snöstorm.. Jag  höll på att frysa ihjäl när jag gick hem..

Igår så var det en rätt lugn dag, mitt humör låg på topp och solen sken, på dan ilaf.. Idag känns inte mitt humör lika bra.. Jag är trött så att ögonen svider och jag orkade verkligen inte fixa mig iordning imorsen så jag känner mig som en liten luffare..

Och vad ska jag göra i helgen!? Festa kanske om jag orkar, som det känns nu så skulle jag bara vilja ligga och sova hela helgen utan att äns anstänga mig att gå upp ur sängen.. Men vå får se hur det blir..

Nu ska jag springa på lektion så vi får höras senare!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback