En morgon utan rubrik :P

Skrivet den: 2008-02-13 @ 08:24:55
Denna morgon är som de flesta andra morgonar, kall, grå och trist och framförallt så är jajg tidig i skolan igen. Måste ju välkommna gustav in i bloggvärlden, han har ju skaffat sig en blogg=) Haha

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kanske fixa iordning lite med mitt liv! Syster ville att jag ska flytta ihop med henne men det är nog ingen bra idé skulle jag tro. Hon ville att vi skulle köpa en 3:a men eftersom jag än så länge går i skolan så har jag inte den månadsinkomsten för att betala minst 5-6 tusen i månaden. Och sen så ska vi väl dra utomlands och jobba och då tänker jag inte stå och betala en månadshyra i onödan! Blir det så att vi flyttar upp till vilhelmina så har vi plane på att köpa ett hus och blir vi kvar i uppsala så köper jag och krille givetvis en lägenhet tillsammans =)

Men idag så får vi se när gubben kommer hem, ska nog ut och käka middag och ev gå på bio eftersom vi firar våran alla hjärtans dag idag istället. Jag är nog den mest oromantiska människa i hela världen om man bortser från gubben min för han tar nog priset men ja nått kanske man ska hitta på!

Har inte kommit så långt i min dagsplanering än så jag vet dock inte vad som kommer att hända idag, kanske ut på stan och kolla runt lite för snart ska jag shoppa lite vårkläder! Najs!!

Men nu ska jag göra nått vettigt!

puss hej

                  


                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback