En lugn helg

Skrivet den: 2008-02-17 @ 13:46:41
Denna helg har vart utomordentligt lugn, jag har verkligen inte orkat göra något alls.. Bara slappa, kolla på tv och inte bry mig om något!

Anna var här i fredags, tog en öl och snacka skit bara.. Inget mer än så. Igår så var jag även då bara hemma, det var länge sen jag inte gjorde ett skit.. visst kan man ta det lungt vissa helger och jag har gjort det förut men endå så har man gjort något, nu har jag inte gjort ett skit.. Iofs så har jag städat men det rknas inte som nån specifik syssla i min vardag eftersom jag gör det i princip varje dag.

Nu så är jag utvilad till 100 men endå så känner jag mig trött.. Mysko det där kanske, men kan det även bero på att man inte gör något? Att man blir seg för att man inte gör något!? Vad tror du?

I dag fyller jimmie år, ska ta o ringa och gratta honom snart och imorgon fyller Anna 18 år! Shit vad tiden går fort... så kul för dig gumman och på onsdag blir det krök på lill lördan.. Jag är inte den som brukar festa mitt i veckan men detta är nått speciellt så då får de gå ann.. I veckan så ska jag plugga, hoppas på att jag får mina student saker samt åka in till stan och leta rätt på en klännign att ha på studenten..I helgen fyller issi år så kanske att det blir kalas på söndagen och på fredag är det tjejmiddag sen krogen efterdom anna ska fira sin fördelsedag..
Helgen efter så fyller Ac 20 och då är det fest, först ut och käka och sen krogen tror ja.. mysgt!!

Och ja vill du shoppa skor så bör du gå in på dessa sidor för att beställa hem de absolut finaste skorna någonsin..

Handla från en budget variant  http://www.bianco.com eller gör som jag och handla frånen dock lite dyare variant fast med en mer välkänd designare och absolut mer shoes in faschion http://www.robertocavalli.com/en/home.do


 


I just love them :D shoes from Roberto cavalli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback