En god morgon

Skrivet den: 2008-02-11 @ 11:00:15
Denna måndag började faktiskt bra, vaknade av leona lewia låt keep bleeding vid 8 tiden. Jag gick upp ställde mig i en varm duch och fixade mig iordning för en ny dag.
Åt frukost och tittade lite på tv sen åkte jag till skolan där jag nu sitter och skriver.
Har bara 2 lektioner idag så snart snart få jag åka hem, eller jag ska iofs till stan och titta in på plan pain tatoo and piercing och höra mig för om lite olika saker.

Undra vad jag och mitt gubbsegull ska hitta på för skoj idag då, han har vart borta hela helgen så nu ska vi hitta på nått kul.. Kanske käka elr gå på bio! Men allt hänger på när han slutar jobba ikväll.

Jag känner mig glad idag men jag är inte hel, det fattas just one pice of me.. En saknad som ligger och gror i mig, den blir större för var dag som går och jag hoppas att jag en dag kommer att få återföremas med dig min älskade  bruna björn..
När jag satt där och visste att nu så kanske jag inte får se dig på ett tag gjorde så ont i mig! Att jag sedan hörde att du var till salu gjorde ännu mer ont i mig.. Tårana sipprade sakta ned för mina redan våta kinder.. Inte ville jag att du skulle säljas men hur skulle jag kunna få ihop pengarna på så kort varsel? Nej det gick inte och jag fick acceptera läget.

Du är inte såld än gubben min, på foder heter det men mamma min säger att Camilla har första tjing på dig om hon skulle vilja köpa dig!! Jag tror jag faller isär, det gör så ont i mig.
När jag såg dig för första gången såg jag in i dina ögon, jag såg att du var speciel.. Du var äkta min vän och jag vart förälskad redan vid första ögonkasstet. Att vi kunde få en sådan bra kemi ihop var nästan oförstårligt för du var ju trots allt bara en häst! Men du var min häst och det mest äkta jag någonsin haft.

Fick nu lite flashback- du är på samma nivå som Micha.. Och han är MITT största misstag ever!
Jag valde det inte helt själv utan mamma gjorde även det åt mig men jag tyckte han var för bra för att stå. Man växer ju så mycket under de unga åren och du var bara 1 meter i mkh. Även han såldes!!

Peggen jag lovar att för eller senare så kommer du och jag återförenas för du är min andra halva min allra bästa vän och jag kommer inte bli hel utan dig!!!



                                                                  Bild019.jpg Peggsson image by Mandis3n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback