En bra kväll!

Skrivet den: 2008-02-10 @ 09:54:41

igår så hadde jag det verkligen skitkul..
Först så satt jag bara hemma o donade, städa laga mat skala räkor osv men när kvällen närmade sig så fixade jag mig iordning och åkte till anna. Vi + sebbe drog til robin men där var det rätt så tråkigt så vi drog till en fest. Och ja fan va kul de var. Det var Billy som hadde fest, han hadde hyrt hela bygdegården med dj och hela köret och jävlar vad mycket folk det var. Första kommentaren av anna var: men shit jag har aldrig sett så här mkt människor på en fest samtidigt och ja det var säkert 200 pers där men kul var det.
fick träffa min polare som jag inte sett på säkert ett år ooo va ja har saknat dom. Specielt kg för han e så fruktansvärt underbar me visst det är matte, jimmy chrustian o alla andra så jag ska inte särbehandla här.
Kom hem vid 5 imorse o gissa om jag var trött, så att ögonen nästan slog igen när ja körde den ca 2 timmar långa bilfärden hem.. Haha
Men nu så måste jag avsluta här, ska till syster och hämta barnen, vi ska på bio och mysa lite så vi höres!

puss och kram amanda



 mina underbara vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback