Cocoa beach

Skrivet den: 2008-02-18 @ 08:30:20
Jag länktar verkligen tillbaka till min tid i Florida, cocoa Beach! Det var en fruktansvärt mysig tid och jag tänker tillbaka på den tiden många gånger.

Det lilla samhället vi bodde i hette cocoa beach och är ett rätt så turistvänligt område men dock inte så pass som miami beach. Folket är vänligt och inte alls som det svenska folket, stressiga och bittra.. Amerikanerna är roliga,givmilda,generösa och främst av allt mestadels lugna.. Nu säger jag inte att alla svenskar är precis tvärt emot amerikanerna men kolla svenska gågatorna i sthlm.. Stress stress och mer stress!! Allt ska gå i 180 här..

Tänk dig beachen, en vit varm sand som nästan bränner i fötterna. Ett ljustblått hav som står stilla av den vindfria luften..



Tänk dig detta!!!

Eftersom jag nu sitter i skolan och skriver detta inlägg så kan jag inte komma med exakta bilder men på ett ungefär så såg vårat hus ut så här när vi bodde i florida!



En vacker dag åker jag tillbaka dit, då med familj och kanske redan barn om dom inte kommer senare! Jag vet att gubben min vill flytta till usa så kanske att de blir cocoa beach då! I wisch!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs fan =)

2008-02-18 @ 08:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback