Badbadbad =)

Skrivet den: 2008-02-27 @ 19:30:08
imorse vid 8 åkte jag och syster yster till uppsala för att tillbringa dagen på badhuset. I fyrishov finns det ett jättefint äventyrsbad och vi badade i ca 7 timmar och tröttnade aldrig.. De är mej rackarns kul att bada, åka vatten rutchbana och alla som hör där till!
Men dock är det skapligt dyrt, 500 kr gjorde jag av med idag på oss.. 50 kr i parkering, 100 och komma in mat och fika m.m.. Som sagt de var ju inte direkt billigt för ett bad..

Har gått igenom lite papper, vad som ska sparas och vad som inte ska sparas och så.. kollade mitt pass som går ut i år :O schaize måste ta mig till polisen och göra mig ett nytt.. fort som attan för med mig så vet man aldrig om vad som kan komma härnäst! Jag är den typen av person som kan dra iväg så där hux flux, helst inte en planerad resa alls för enlgt mig blir dom bättre när allt är oplanerat! Funderar på om jag ska låta mig gå till frisören och få mitt hår fixat innan jag vågar mig på ett nytt passfoto, jag kommer ju att vara blond snart igen med tanke på att det är min naturliga hårfärg och jag vill någ förbli blond.. Men att testa brunt va inte så farligt och nu är jag en erfarenhet rikare av att vara brunett =) Ocg du? Blondiner har roligare!! Haha..

Imorgon så åker vi tidigt tidigt till vingåker, ska shoppa shoppa mucho mucho and you know what? Amanda loves shopping :D Min dag kommer vara gjort!
Måste vara hemma till kl 17:00 för då är gubben hemma från jobbet, ska upp till skogen denna helg och tro det eller ej men ja har saknat de! Jag trivs så i buschen! Norrland är så fridfullt på något sätt!

Om inte gubben och djuren hållt mig kvar här så hadde jag dragit utomlands för en längre för länge sen.. hade jag inte haft dom så har jag väntat way to long for this.. Men en vacker dag sitter jag i mitt hus utomlands någonstans!
Gubben har fått jobb erbjudande i thailand så om ett tag kanske vi flyttar dit! Och hur coolt är inte de på en skala? Haha jag blir så nöjd om vi flyttar till thailand!!

Nu ska jag ner på undervåningen, titta på tv och lata mig! kanske läsa på min engelska.. Jag har inte svårt för engelska utan tvät om mer än lätt för det språket.. Kanske beror de på att det har funnits under hela min uppväst, min styvmorfar är engelskman och bor i london så jag har alltid pratat det som ett andra språk hemma.. men att läsa böker och annat dylikt är bara för att hålla språket igång så de slipper bli ringrostigt!

ne nu har ja inte tid längre!

puss o kram



                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback