Anna är borta (A)

Skrivet den: 2008-02-16 @ 13:28:27
Vaknade imorse av att sebbe ringde och berättade att Anna är borta, sen 10 igårkväll hadde hon vart spårlöst försvunnen och fan vad orolig jag blev.. Har ringt runt massor för at försöka få tag i henne men inget svar av någon.. Kännde hur liten och hjälplös man är när något sånt här inträffar.. Du kan inte göra ett skit, bara sitta på ditt arsle och hoppas att hon hittas.. Och i det här fallet så gjorde hon de tillslut.. Hon hade bråkat med sin pojkvän och dragit till sin mormor istället och olyckligtvis så var han så full att han glömt bort att han äns träffat henne igår kväll.. Haha komiskt men å andra sidan va ja skitorolig för att något skulle ha hänt henne..

Idag ska jag ta det lungt, eller kanse inte riktigt.. Jag ska städa, tvätta, laga mat, diska damsuga och skura golvet.. Något som behövs i ett hem och skitkul säger jag bara.. Haha nej skämt och sido så tkr jag det är hemskt tråkigt att städa men så pedant som jag är så gör jag det ialf flera ggr i veckan.. nästan dagligen!!

Ne nu ska jag ner o ta en cigg sen fixa tvätten o dra fram dammsugaren..

puss på er så länge



                                                                                  


Vill du hjälpa till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback