Ad astra per aspera.

Skrivet den: 2008-02-06 @ 23:08:55
Igår fyllde jag år, hela 19 år och jag börjar känna att tiden går fortare och fortare för var dag som går. Fick en guld ring med en äkta röd rubin i. Jättefin men tror jag måste byta den då den var förstor för mina små fingrar. Fick även en fin orkidé i lilla och vitt :) Amanda tycker om!

Jag är jättetrött så ja ska bara sammanfatta lite kortt om gårdagen.

Jag anna och malin åkte till åkersberga vid 3 tiden för att tatuera oss, elr ja inte malin då utan jag och anna så nu har jag en ny tatuering. Det vart en i nacken, Ad astra per aspera och jag är helnöjd =) Tyckte inte det gjorde ett dugg ont utan tyckte nästa de va lite skönt i början, ma ryste lixom genom hela kropen :P Haha wierd absolut!

Slänger in en bild fast dock rätt dålig.. men men

god natt!

puss o kram Amanda

nu vill inte de här som ja vill, försökt få in bilden i en evighet nu men fan ja ger upp.. ni får se nån annan dag!
                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback