26 februari 2008

Skrivet den: 2008-02-10 @ 21:12:10
Ja då var nästa tid bokad för nya tatueringar. Den 26 februari gör jag min nästa i min samling o de ska bli kul. Läst i tatoo tidningen häromdan om en kille som vart intervjuvad. han sa i stil med det här: Tycker du om tatueringar så gör ingen för det är i princip samma som med sprit.. Tar du en shot så blir det garanterat fler.. och jag tycker det stämmer så ininorden bra.
jag har alltid älskat tatueringar och piercingar och efter min första så har det blivit som en drog för mig, jag bara måste ha flera! Undra hur min kropp kommer se ut om 10 år. Innom loppet av max ett halvår så ska jag pränta in 8 st till och som sagt den nästa kommer om ca 2 veckor.. Jag längtar så :D

Ska ta och beställa tid för piercing också.. Har 2 st till att göra varav min nape kommer bli den första! Iofs så måste jag kolla upp de där om jag kan göra en sådan eftersom jag har tatuering där den ska sitta.. Men går det så kommer den sitta på min kropp snart oxå =)

Min nästa tauering kommer nog bli den som jag ska ha på min fot, tror de blir den som ja ska ha över foten om man säger så för ja ska ha en på sidan om också..

Vill du tatuera dig så kan jag rekomendera han som jag tauerar mig hos. En bekant som inte alls e fasligt dyr och mycket duktig! Hör av dig i sånnafall!

Måste få ursäkta mig oxå för mina stavfel osv men det kallas dyslexi, skitkul! har upptäckt att allt inte är så rätt stavat.. Haha!

nixpxix päron pung nu ska ja kila!

puss o kram Amanda




                             En nape som snart kommer infinna sig i min nacke =)

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej! Ja jag har ju ett par stycken som förmodligen kommer att uppdatera flitigt på Buke, så du får väl hålla koll i föräldraforumet ;-)
Men sen så skulle jag nog tro att jag inte har såååå bråttom iväg när det väl sätter igång så jag kanske hinner slänga in ngt snabbt på bloggen, haha!
Är du inte i Vilhelmina i helgen? Såg ju gubben din igår som snabbast.

2008-02-10 @ 21:46:07
URL: http://duagava.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback