Valborgs planer!

Skrivet den: 2008-04-22 @ 12:14:22
Har funderat runt lite kring valborg nu och kommit fram till vad man ska göra. Först hade jag planer på att åka till mora och fira valborg med några kompisar jag har där men den planen går nog i stöpet och jag får kanske nöja mig med de gammla vanliga.. En tradition om man frågar somliga =)

Iofs så ska vi ändra lite på allt som vi brukar göra, vi ska dock inte åka båt längre på morgonen för att köpa på oss sprit och förkröka utan vi ska bara gå runt i uppsala och grilla dricka öl på nån mysig uteservering samt kolla på forsränningen! Det ska bli så skojigt!

Har även vart i stallet idag och donat, syster skulle rida men det blev inte av då hästen tappat en sko : ( Bara för henne och ringa hovslagaren nu då.. Billigt och bra :D

Haha ska käka lite lunch strax o sen ska vi till centrum och fika för att senare göra ett besök på tatuerings studion!

Så vi höres! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback