Tisdag!

Skrivet den: 2008-04-08 @ 14:52:16
Idag var jag ledigt från skolan, hade igentligen mösspåtagning men de blev ändrade planer i sista stund så det är visst någon annan dag trots allt!

Som ni kanske vet så mötte jag ju upp min syster igår så sov jag hos henne och idag har vi vart i väg till handen centrum för att dels laga barnvagnen samt shoppa lite.

Vagnen var det ett sådant simpelt fel att killen på servicen bara skratta åt oss men vafan, hur skulle vi kunna veta :P
Åkte vidare till centrum i handen och gick loss på köpcentret. Jag får verkligen feber av att se så mkt jag vill ha men inte har råd att köpa allt! Jag måste verkligen spara mina pengar för det är väldigt mkt just nu.

Men jag handlade ialf ett par gympadojjor, en kopp till min syster, du vet en sådan det står min syster på utsidan av och en dikt på insidan.. Hmm fattade du!? Anyway en sån köpte jag ialf och även en klänning med öppen rygg så jag är nu på jakt efter riktigt brösttejp elr något just för att det är så fruktansvärt fult när bh bandet i ryggen syns..

Jag vet ju att det går att köpa på hm och twilfit men kritiken är inte så värst bra på dom så jag ska söka mig vidare till någon mer utvald underklädesbutik.

Jag har inga bilder på mitt inköp än utan det kan jag lägga in bilder på senare när jag kommit hem. Nu ska jag sno lite käk av syster yster för min mage bara skriker av hunger!!!  Feed meee!! :P Haha =)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback