sunshine

Skrivet den: 2008-04-24 @ 18:04:43
Jag verkligen lever för sol och värme!

Jag vaknade tidigt idag och knatade ner till tandläkaren.. det gick bra  och tog ca 10 minuter sen så mötte jag upp Anna och vi gick hem till Lotta och drack kaffe..
Vi åkte sen därifrån och vidare till Ac och kevin för att fortsätta våran färd till eurostop för att små shoppa lite.. Ac köpte 2 tröjor och ett par sommar skor och dom var väldigt fina må jag säga..

Vi åt en korv och åka till sigtuna där vi hade picknick i solen..
En butterlängd med kaffe blev det och aa en galss i det alldeles underbara vädret.. De kändes så varmt och kan ni gissa hur vart vi hade det i solen?? 26 grader varmt!!!

I realy love the sunshine!! Give me more...


Vi satt i solen och fikade några timmar innan vi beslutade oss för att knata hemåt och ja nu sitter jag här med datorn i knät!
Ska nog börja fixa med maten kanske, börjar fan bli hungrig!

Imorgon har jag lite små planer först.. förutom den otroligt tråkiga skolan som verkligen är en pain in the ass och som tar kål på mig snart så ska jag och Anna och kanske leo o nån om dom kan ta och bestämma sig gå ut och dricka öl.. Tänkte haffa någon uteservering i stan!!  Så mysigt..

Lördagen ska jag på kalas hos johans pappa och på kvällen ska ja va fylle chaufför åt johan och danne.. Hoppas jag kommer i säng i tid eftersom ja ska jobba på söndag.. Ah de löser sig nog!

Kicki ringde igår, hon som har hand om jobbet på new zeeland :D Men jag vet dock inte hur jag ska göra, ev att jag drar nästa år och tar med mig Anna för hon verkade på...

Ah beslutsångest!

Ne nu ska jag laga mat!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback